torsdag, mars 01, 2007

Sjokknyheter

Et lite utdrag fra dagens nyheter på NRK alltid nyheter
- Den store etterspørselen etter arbeidskraft kan være grunnen til nedgangen i anntall langtids arbeidsledige.

Av settningens formulering tipper jeg dette er rene spekulasjoner som ikke beviselig har noen rot i sannheten.

Oppfordrer alle til å gjøre liknende spekulasjoner, og fortelle hva dere tror kan være grunnen til nedgangen i antall langtidssykemeldte...

Edit: det var selvfølgelig langtidsarbeidsledige jeg mente. Mange langtidssykemelte er et kapittel for seg

2 kommentarer:

Heidi sa...

Jeg satt og hørte på nyhetene i bilen i dag. En som først sa at det var teit å frotse detaljer rundt anna nicole (eller hvordan hun nå skriver/skrev navnet sitt) sin død. Deretter fikk vi detaljer om hva man frotset i.

Jeg skrudde av radioen.

Anonym sa...

Jeg leste nylig en kommentar fra noen som hadde sklidd på E6, til tross for at det ikke var glatt! Men grunnen til at antall lansgtidssykemeldte er så høyt, er jo for å få ned arbeidsledigheten. Hva skulle vikarene gjort om ingen ble syke?