fredag, juli 20, 2007

Jeg har en plan...

8 kommentarer:

Anonym sa...

denna skjønte jeg ikke.

Ella sa...

klikk på bildet, så ser du svarkortet at jeg har krysset ja. Det var meningen at det skulle være en slags kreativ måte å fortelle hva jeg skal gjøre til høsten

Heidi sa...

gratulerer med at du kom inn. kondolerer for at du valgte nynorsk som språk.. (eller målform som noen påstår at det heter..)

Anonym sa...

Gratulerer!!:-D

Ella sa...

Heidi: Jeg velger nesten alltid nynorsk som _målform_ slike settinger. Likevel får jeg svar på nynorsk bare ca halvparten av gangene. Både samordna opptak og Universitetet i Oslo har imidlertid levd opp til mine ønsker. uiO hadde faktisk en egen brosjyre på nynorsk. Nå er jehg spent på om det er en oversettelse av en på bokmål, eller om det er en egen versjon for de som vil ha den på nynorsk. hvis de har en egen versjon, inneholder den isåfall mer eller mindre lettfattelig informasjon enn den på bokmål?

Anonym sa...

Ella, gratulerer med plass. Om det bare er en direkte oversettelse eller en forenkling/forvanskning må du jo nesten finne ut av. Halvparten av forskningsgrunnlaget har du jo allerede.. Hvor har du tenkt til å bo til høsten?

Ella sa...

Hei Øystein
Takk takk.
Jeg vet ikke helt hvordan det blir med bo til høsten. Blir nok på Onsøy frem til juletider eller noe. Så blir det kanskje Moss etter der. Målet er å bo så nærme Oslo som mulig men fortsatt i Østfold, så får vi se.

Lina Bringsli sa...

Det er super plagsomt at den nye brosyra deres har så mye nynorsk tekst i seg. Sliter skikkelig med å skjønne allt.. Gratulerer med at du kom inn ;)