søndag, november 05, 2006

millioner og milliarder av år

I dag sa de på national geographic at gjennomsnittet av tid som en art er på jorda før den dør ut er 4 millioner år.

Jeg er glad for at representanter fra alle artene har tenkt på å skive seg inn i registeret, slik at vi som lever det 21 århundre etter kristus kan plusse det sammen og dele på antall arter, og på den måten finne dette fantastiske tallet.

Når det kommer til avstemningen lar jeg deg stå i en dag til, så vil jeg skrive et lite innlegg med overskriften som har flest stemmer. På nåværende tidspunkt leder "katten til mamma er dummere enn katter flest" klart, oppfordrer alle som har lyst til å lese om noe annet til å stemme. Evt stemme på den som leder, for å sikre seier.

3 kommentarer:

Sigrid sa...

Eg syns alle hørtes glimrande ud, skriv om alle då:)

Heidi sa...

Hva med hoppende papirfrosker?? Jeg bare spør...

Heidi sa...

ey, nå er det likt mellom to, har stemt som en gal på "hoppende papirfrosk"... skriv, jeg vil lære!